.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیر کل امور مالیاتی خبر داد:
15 مهر ماه فرصت قانونی ارائه الکترونیکی اظهارنامه ارزش افزوده

شمال نیوز: علی اکبر حمزه ای ، مدیر کل امور مالیاتی مازندران در نشست پیگیری معوقات و بدهی های مودیان بدهکار مالیاتی غرب استان اعم از رامسر تنکابن و عباس آباد یادآور شد: 15مهر ماه جاری فرصت ارائه الکترونیکی اظهارنامه ارزش افزوده دوره تابستان 98 میباشد .

وی گفت: در فرصت قانونی پیش رو اشخاص حقیقی و حقوقی مکلف به ارائه اظهارنامه مالیاتی ارزش افزوده دوره تابستان 98 تا15مهر ماه جاری میباشند. وی در ادامه تصریح نمود: انجام بموقع تکالیف قانونی به مودیان محترم هم استانی امکان بهره مندی از تمامی خدمات و معافیت های ارائه شده در قانون را میدهد و همچنین از برخورداری جرائم قانونی جلوگیری خواهد کرد. مشمولین اعلام شده باید مالیاتی که در مراکز خدماتی و فروشگاهی تحت عنوان مالیات بر ارزش افزوده از مردم و مشتری اخذ میکنند را طی اظهارنامه مالیاتی در فرصت های اعلام شده به حساب دولت واریز نمایند.

وی همچنین با اشاره به سامانه www.evat.ir افزود: تمامی اطلاعات مربوط به مالیات بر ارزش افزوده و چگونگی پرداخت آنلاین مالیات در این سامانه موجود میباشد و مودیان محترم میتوانند نسبت به ارائه اظهارنامه الکترونیکی مالیات بر ارزش افزوده فصل تابستان 98 تا 15 مهر ماه جاری اقدام نمایند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.